Jaarverslag Register Belastingadviseurs over 2018

25 juni 2019

Ook in 2018 is er weer veel gebeurd om op terug te kijken. Zo is het RB bijvoorbeeld nog nooit zo vaak in het nieuws geweest. Het is duidelijk dat de media en journalistiek het RB steeds beter weten te vinden én te waarderen. Daar ligt onder meer de duidelijk herkenbare profilering van de RB als dé adviseur voor het mkb aan ten grondslag. Dit hebben we vormgegeven in de campagne ‘Beste Ondernemer’, waar we erg trots op zijn. Deze campagne wordt daarom in 2019 voortgezet en aangevuld met nieuwe verhalen. Want we vertellen graag op welke wijze onze adviseurs u helpen met een pragmatisch advies, op basis van hun uitgebreide fiscale kennis en ervaring.

Tijdens het RB Jongerencongres in 2018 hebben we Tax-jobs.nl gelanceerd. Dit is de eerste online vacaturebank waar werkgevers en jong fiscaal talent elkaar kunnen vinden. Een mooi initiatief, zowel naar onze leden als naar de belastingadviseurs van de toekomst.

In het volledig digitale jaarverslag leest u verder hoe wij onze aangesloten adviseurs ondersteunen in hun beroepsuitoefening op het gebied van opleidingen, cursussen, vakliteratuur en meer. Een ding staat vast, ook in 2019 werken we als bestuur en bureau verder aan de toekomst van ons beroep. Want: De RB. Daar begint elk fiscaal antwoord mee.

Schrijf je in voor de RB nieuwsbrieven

Wil jij het belangrijkste fiscale nieuws in je inbox ontvangen? Of de leukste tips en nieuws over het beroep van belastingadviseur en hoe je dat kunt worden? Schrijf je dan nu in voor de periodieke nieuwsbrief RB voor mkb of RB Worden.

Op zoek naar een cursus om je kennis op peil te houden of een verdiepingsslag te slaan? Ontvang wekelijks ons cursusaanbod in je inbox!

Meld je hieronder dus snel aan voor de nieuwsbrief afgestemd op jouw wensen.